Hvad gør jeg, hvis jeg har betalt, men filmene fortsat er låste?

Hvis du oplever problemer med at åbne de låste film, er der et par ting, der altid er gode at tjekke.

Først og fremmest er det altid vigtigt, at du er logget ind med de rigtige brugeroplysninger, når du vil bruge Min Bio. Du kan eventuelt være kommet til at logge ud ved en fejl, så tjek altid dette først.

Derudover er det en god idé at tjekke din internetforbindelse. Du kan teste din internethastighed på dette link.

 

Hvis du oplever problemer på et iOS-produkt (iPad/iPhone)

Hvis du har oprettet et abonnement via iTunes, vil abonnementet være tilknyttet dit Apple-id. Det betyder, at du kan hente oplysningerne om abonnementet direkte i appen til iPad/iPhone på følgende måde:

  • Åben appen og klik på en låst film
  • Vælg "allerede abonnent"
  • Klik på "hent abonnement" og log ind med dit Apple-id

Hvis du har indtastet det samme Apple-id, som du købte abonnementet gennem, burde du nu have ubegrænset adgang til filmene.

OBS: Hvis du vil bruge dit abonnement på en anden iOS-enhed, uden tilknytning til dit Apple-id, skal du først oprette en bruger. Du gør dette sådan:

  • Åben appen fra den enhed, hvor købet af abonnementet er foretaget
  • Klik på det lille i-ikon og vælge 'Opret bruger'.

Herefter kan du logge ind på andre enheder. 

 

Hvis du oplever problemer på computer

På www.minbio.dk, kan du trykke på "Hjælp" nederst i venstre hjørne, og her sende os en mail, hvor du meget gerne må uddybe det problem, du oplever.

 

Vi vil herefter forsøge at hjælpe dig hurtigst muligt, indenfor 48 timer.

Har du flere spørgsmål? Send en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.