Hvad gør jeg, hvis filmene loader længe, eller hakker under afspilning?

Hvis du har problemer med at filmen ikke starter eller loader længe, kan du prøve følgende, alt efter hvordan du bruger Min Bio:

 

På Computer eller Android

I appen på Android-produkter sker der en automatisk tilpasning af filmens kvalitet, som bl.a. er afhængig af, hvor god en internetforbindelse du har. Hvis kvaliteten ikke er optimal på trods af god internetforbindelse, skal du først og fremmest sikre dig, at du har opdateret til den seneste version af Min Bio. Dette kan du evt. gøre ved at afinstallere appen og derefter hente den igen.

 

På iPad/iPhone

I appen på Apple-produkter sker der en automatisk tilpasning af filmens kvalitet, som bl.a. er afhængig af, hvor god en internetforbindelse du har. Hvis kvaliteten ikke er optimal på trods af god internetforbindelse, skal du først og fremmest sikre dig, at du har opdateret til den seneste version af Min Bio. Dette kan du tjekke i App Store under fanebladet "Opdateringer".

 

Alternativt kan det hjælpe at lukke andre åbne apps, samt genstarte Min Bio appen. Dette kan du gøre på følgende måde:

  • Log ud af Min Bio og forlad appen så du kommer til skrivebordet på din iPad/iPhone

  • Klik to gange hurtigt på iPhone/iPadens hjem-knap

  • Der dukker en menu op på skærmen med en række ikoner, hvoraf dine aktive apps fremgår. Du kører din finger mod højre for at bladre i dine
    aktive apps

  • Find Min Bio, hold fingeren på den og kør den opad, så den forsvinder - gør evt. det samme med dine andre aktive apps
  • Klik på hjem-knappen

  • Start Min Bio op igen og log ind

 

Er du i tvivl om du har en god internetforbindelse, så test den på dette link.

 

Oplever du fortsat problemer med at afspille film, Er du velkommen til at kontakte os.

 

 

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

0 Kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.